Как успяхме да създадем един успешен бранд в силно конкурентна среда?
Гордеем се, че вече 10 години сме на българския пазар и задоволяваме изискванията и нуждите на хората, които се нуждаят от подкрепа в труден момент. В знак на благодарност, ще направим подарък на нашите клиенти - промо кампания с отстъпка от разходите. Решихме да покажем признателността си, по начин, по който нашите клиенти ще оценят високо.
Цял месец март ще приспадаме 10% от разходите по кредитите. Това е нашият подарък за всички клиенти и приятели, които ни се доверяват цели 10 години.
Как обаче стигнахме до тук, че да успеем да празнуваме десети пореден рожден ден? Решихме да ви разкажем повече за нашия път и нашите препятствия по него. Ще се радваме да надникнете „в кухнята“ и да се запознаете отблизо с нашата история. Нека да започваме.
Конкурентната среда
За никого не е тайна, че финансовият сектор в България е силно конкурентен. От една страна, този пазар е пренаситен с участници, от друга - фирмите за бързи кредити до съвсем скоро се славеха с не толкова добра слава. Това беше и първото нещо, което трябваше да докажем на нашите клиенти. Да изградим име, което се свързва с акуратност и доверие към нашите услуги и към нас самите. Успяхме в продължение на времето да се дистанцираме от лошото име на бранша и да заслужим обичта на нашите клиенти. Превърнахме се в техни приятели и партньори, на когото те имат доверие.
Нашият продукт
Да отпускаш заеми не е същото като да продаваш обикновен продукт. Колкото и по-опростено да изглежда, защото парите, за разлика от другите стоки, нямат опаковка, надписи, доставка и т.н., определено са предизвикателство. Целта ни преди 10 години беше да обясним на нашите клиенти, че няма нищо лошо в бързите кредити онлайн и процедурата е ясна, проста и сигурна. Развитието на технологиите ни помогна в тази мисия. Хората придобиха повече доверие в онлайн услугите от всякакво естество и днес можем да се похвалим с това, че клиентите ни имат добра електронна и финансова култура, което превръща нашата работа в приятна и спокойна.
Как станахме едни от най-добрите?
Нашата тайна всъщност не е голяма тайна. Правим нещо много просто, което ни се отблагодарява всеки ден. А именно, държим на постоянството и стабилността. Когато дадена фирма предлага финансови продукти, които са обвързани с лихви и такси, то икономическото положение в страната определено влияе променливо. Това, което обаче ние не допускаме е да променяме стратегията си. Каква е тя, може би ще попитате вие?
Стремим се всяка година да предлагаме по-добър финансов продукт, от този, който сме предлагали предходната. Резултатът е, че за поредна година успяваме на свалим разходите по кредитите, които предлагаме. Това е и тайната на нашето успешно развитие - да бъдем по-добри и да се състезаваме със себе си.
Как изглежда успехът ни в цифри?
Днес можем да се похвалим, че предлагаме кредити до заплата, които са с едни от най-добрите условия.
Ако ви е нужен кредит на вноски от 2 до 6 месеца, нашите условия са на челните места;
Ако ви е необходим кредит на вноски от 7 до 24 месеца, нашите условия са безспорно най-добрите;
Ако не ни вярвате, можете да погледнете в някои от онлайн калкулатори, като izbiram.bg, където се сравняват условия по кредити.
В какво бяхме първи?
Всяка компания показва колко е успешна, когато прояви инициативност и въведе нещо на пазара, което другите все още не са. Тоест, когато поеме риска от новото при нея. Ние първи пуснахме предсрочните погасявания и бяхме компанията с най-гъвкавите условия. Фактът, че след това конкурентите ни последваха нашия пример е ясно доказателство, че нашият път е бил правилния.
Добрите компании си личат и по още едно нещо - успяват да реагират на време при неприятни събития. Няма да крием, че за всички 2020 г. беше предизвикателство, но въпреки това ние бяхме първите, които започнаха да опрощават лихви и такси по време на локдауна.
Всичко това, което изброихме по-горе го правим вече 10 години, защото ние грижа за нашите клиенти. Вълнуваме се от техните проблеми и преживяваме с тях трудните моменти. Всичките ни продукти и условията по тях са само пример колко добре трябва да се познава аудиторията, за да създаваш полезност за нея.